Reklamace a vrácení zboží
Ať už se stalo cokoliv, ozvěte se a spolu to určitě vyřešíme. Napište nám, co se stalo a číslo vaší objednávky.
My se vám ozveme a vzniklý problém vyřešíme.
Vrácení zboží
- Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
- K odstoupení od smlouvy si můžete jednoduše stáhnout Reklamační formulář, který vytisknete, vyplníte a přiložíte k zásilce.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky společností Zásilkovna s podacím kódem: 90999627
- Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
- Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
- Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
- Reklamační a zákaznické oddělení:
Telefon:+420 777 856 680 nebo +420 773 663 199 (po–čt, 10.00–14.00 hod.)
E-mail: info@numberoplus.cz
Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy
- Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
- Numbero Plus v tomto případě uhradí cenu zakoupeného zboží a náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus.
Vrácení peněz lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:
1. Právo na vrácení peněz platí do 14 dnů od doručení zboží.
2. Zboží nesmí být poškozené
3. Zboží musí být zabalené v původním obalu
Reklamace
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci
- Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
- K reklamaci si můžete jednoduše stáhnout Reklamační formulář, který vytisknete, vyplníte a přiložíte k zásilce.
- Zboží zašlete společností Zásilkovna s podacím kódem: 90999627
- Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat na emailu info@numberoplus.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
- Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
- Adresa pro zaslání zboží zpět:
Numbero Plus s.r.o.
Karla Čapka 1663/19
664 51
Šlapanice - Reklamační a zákaznické oddělení:
Telefon:+420 777 856 680 nebo +420 773 663 199 (po–čt, 10.00–14.00 hod.)
E-mail: info@numberoplus.cz
Vyřízení reklamace
-
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30-denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
-
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.
- Numbero Plus v tomto případě uhradí cenu zakoupeného zboží a náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do Numbero Plus.
Pokud se nedovoláte, napište nám a my vám co nejrychleji odpovíme.